miercuri, 15 iunie 2016

Mulțumescu-Ți Doamne ...


   I-am cerut lui Dumnezeu să mă facă puternic, pentru ca să pot pune în aplicare proiecte mărețe și El m-a lăsat slab precum eram, pentru a mă păstra întru smerenie.
   I-am cerut lui Dumnezeu să-mi dea sănătate, pentru a pune în practică planuri grandioase, iar El mi-a dat durerea, pentru a-L înțelege mai bine.
   Îi cerui bogăția pământului pentru a dobândi totul, iar El m-a lăsat sărac pentru a nu deveni egoist.
   I-am cerut puterea pentru ca oamenii să aibă nevoie de mine, iar El mi-a dat umilința, pentru ca eu să am nevoie de ei. 
   I-am cerut lui Dumnezeu totul, pentru ca să mă pot bucura de viață, iar El mi-a lăsat doar viața, pentru ca să învăț a mă încânta de toate.
   - Doamne, n-am primit nimic din tot ceea ce am cerut, dar totuși mi-ai dat tot ceea ce aveam nevoie, și asta aproape împotriva voinței mele.
   Rugăciunile, pe care nu le-am făcut, mi-au fost împlinite.
   Fie lăudat Dumnezeul meu, între toate popoarele; căci între toți pământenii nimeni nu a dobândit ceea ce am dobândit eu!

Kirk Kilgour - Mulțumescu-Ți Doamne...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu