vineri, 10 iunie 2016

Examenul dezamăgirii


„Măi, măi, măi, am fost dezamăgit, m-ai dezamăgit! Ce om grozav sunt eu si tocmai pe mine să mă dezamăgesti? Tocmai tu, pentru care eu am făcut atâtea? Tocmai tu să mă dezamăgesti?“
Este examenul dezamăgirii. Si dacă biruim noi dezamăgirea asta in noi, apoi chiar credem in Dumnezeu, să stiti, si avem dragoste!
Doar asta este nevointa adevărată si dacă facem ceva in lumea asta, postim sau ne rugăm, este pentru a birui in noi ura, a birui in noi răul, si dezamăgirea asta este semn ca avem răul in noi. Si luptăm, si-o biruim... Azi, mâine...
Rogu-te, depăseste-o, adu-ti aminte de ale tale, de cât ai dezamăgit tu si biruie în tine. 
Adu-ti aminte de Hristos, Care a fost trădat de către ucenicii Lui si de către noi, in fiecare ceas rău in care ne aflăm.
Da, dezamăgirea este un examen. Il depăsim si devenim mai buni, ne suim cu o treaptă mai sus, să stiti! Fiecare dezamăgire depăsită ne urcă pe o treaptă superioară a existentei noastre.''

Părintele Savatie Bastovoi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu