joi, 9 iunie 2016

Mâna lui Dumnezeu


      Niciodată să nu deznădăjduiti, pentru că în cea mai grea imprejurare Dumnezeu te scapă. As putea să vă spun sute de cazuri din viata mea personală când, în momentul în care tot orizontul părea închis, când nimic nu se mai deschidea pentru mine, în clipa aceea Dumnezeu deschidea o poarta. Multe lucruri s-au intâmplat în viata mea care ar fi tulburătoare pentru multi. Dar Dumnezeu din toate m-a scos, ca si cum ingerul meu păzitor m-ar fi luat de ceafă si m-ar fi scos din toate imprejurările. Nu mă refer la situatii fizice, materiale, ci la viata spirituală. Atunci erau ispite foarte mari, de fortă, ispite de puscărie, cu care eram amenintat. Toate erau asupra mea ca un nor, dar Dumnezeu mă scotea din norul acesta.
     Toate aceste lucruri pe care Dumnezeu le face cu noi trebuie să le vedem. Să vedem mâna lui Dumnezeu în toate imprejurările. Să nu ne lăsăm dusi de ispită că sunt puternic, bogat, că sunt destept, că pot să fac si să câstig bine... Să nu ne lăsăm dusi de nici un fel de ispită, ci totdeauna să spunem: "Cu voia lui Dumnezeu se va face si aceasta, si aceea"... Si se va face.

Părintele Gheorghe Calciu - Cuvinte vii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu