joi, 9 iunie 2016

Puterea credintei


      Domnul este aproape de cei ce-L cheamă. El nu respinge pe nimeni. Tatăl Il iubeste pe Fiul si a pus totul in mâinile Sale. Este o singură conditie, să-L iubim pe Tatăl ceresc ca niste fii. Domnul ascultă la fel pe un călugăr ca si pe un om din lume, cu conditia ca amândoi sa fie ortodocsi, să-L iubească pe Dumnezeu din toată inima si să aibă credintă mare ”cât un grăunte de mustar” cu care amândoi pot muta muntii. 
      Insusi Domnul zice: ”Totul este cu putintă celui ce crede” (Marcu 9,23). Sfântul Apostol Pavel scrie: ”Toate le pot intru Hristos, Cel care mă intăreste” (Filipeni 4,13)...  Asa este, bucuria mea. Tot ce vei cere de la Domnul vei primi, cu conditia ca cererea să fie spre slava lui Dumnezeu sau pentru binele aproapelui. Căci Dumnezeu nu desparte binele aproapelui de slava Sa. ”Adevărat zic vouă, intrucât ati făcut unuia dintre-acesti frati ai Mei, prea mici, Mie Mi-ati făcut.” ( Matei 25,40). 
      Fii sigur deci că Dumnezeu iti ascultă ruga, trebuie ca ea să fie spre zidirea si ajutorul aproapelui. Dar chiar dacă ceri ceva pentru nevoile tale, nu te indoi că nu vei primi dacă iti este necesar, căci El ii iubeste pe cei ce-L iubesc. El este bun cu toti. Mila Lui se revarsă si peste cei ce nu-I cheamă numele. Cu atât mai mult îi va asculta pe cei temători de El. Asa stau lucrurile, bucuria mea...

Sfantul Serafim de Sarov

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu